GRATTIS MAMMA

Postat av Cassandra den 2008-12-26 13:47:16




Idag fyller min mamma år, Josefins mormor.
Så vi alla vill bara säga ett STORT GRATTIS till dig. Hoppas du får en bra födelsedag :)

Idag har vi vart i centrum och kollat på rean. Jag ville gå till gina för jag fick presentkort i julklapp så jag ville gå dit och handla de jag ville ha innan de skulle ta slut :D Tur som man hade så var de jag ville ha på rean. Men nu ska vi snart åka upp till Länna för att kunna gå på skopunkten och kolla på skor till mig och Christofer. Båda behöver skor. Sen ska vi till mamma för att äta födelsedagsmiddag.

Imorn ska vi till stan med Michaela och Leon. De ska bli grymt kul. Då ska jag kolla mer på Gina och se om jag kanske hittar en till sak som jag vill ha som ej fanns i handen :P Sen blir de bara att kolla, för denna månad ska vi leva billigt för att få allt att gå runt :P Fast Christofer skulle behöva nya jeans, kallingar och strumpor så får han tyvärr vänta till nästa månad. Jag hade tur som fick kläder och presentkort i julklapp.



Kommentarer
Postat av: Michis

Grattis Catrin! stavning(?) hihi.



Hälsa mammsen grattis från oss..

Poks!

2008-12-26 @ 13:57:00
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback