Hej då 2008, Hej 2009

Postat av Cassandra den 2008-12-30 19:28:42




Ledsen för dålig uppdatering, men de blir så när man har mycket att göra ibland :)
Igår träffade vi Louise vid lunchtid och de slutade med att vi åt middag hos henne efter hon slutat jobba. Vi var även med henne på jobbet ett tag :) En jätte mysig dag hade vi :) Sen åt vi världens godaste mat, vi åt kycklingsallad med massa saker i, med vitlöksbröd. De är ju bara för gott :) Sen fick vi även jätte fin julklapp av henne.

Idag började våran dag med att Michaela och Leon kom hit vid halv 11 tiden för att vi skulle åka och handla mat till imorn. För imorn ska vi fira nyår tillsammans och även ha minijulafton :) De kommer bli så himla kul. Roligaste nyåret ever ;) Efter vi vart och handlat så åkte Michis och Leon vidare till stan och vi åkte hem och mötte Niklas och Denise i centrum sen har vi umgåts med dom hela dan :) Jätte mysigt.

Nu ska vi snart fortsätta och städa.
Vi har inte hunnit städa så mycket nu när våra vänner vart här, men snart ska vi börja storstäda. De ska vara fint till imorn :) Och imorn kommer de inte bli något bloggande alls, pga mycket förberedande och mycket mys med Michis och Leon. Ikväll kommer jag nog inte hinna blogga för måste fixa här hemma och hinna fixa mig och så :P Men vi är tillbaka år 2009 ;)

Ni får ha de så bra alla läsare :D Och gott nytt år på er :) (Juste Josefin blir 6 månader på lördag för er som vill veta :), våran stora tjej!)



Kommentarer
Postat av: Nettan

Ni kommer att få det jättekul imorgon tror jag !



Jag har varit och hämtat lite rökt skivad lax och 4 st portionspajer med chili/köttfärs till er hemma hos min mamma. Ska kolla om jag hittar nått kul i kylen också. Ha, ha !



Nyårskramizar till er allihopa !

2008-12-30 @ 22:19:18
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Nybliven mamma

Gott nytt år önskar Sandra, Liam och Daniel

2008-12-31 @ 14:33:13
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Berit

Gott Nytt År till er allesammans. Hoppas ni får en mysig nyårsafton.

Kram MrsBettan

2008-12-31 @ 16:18:05
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback