Mycket trevlig dag!

Postat av Cassandra den 2008-12-18 17:31:27



Josefin prövar en matstol på babyland


Idag har jag och Josefin vart med om äventyr. Dagen började med att kl 12.00 så träffade vi mammorna i brandbergen. Sen tog vi en prominad till gamla babyland där dom hade utförsäljning :) Sen fortsatte dom till nya babyland, då min pappa kom och hämta oss, för vi skulle hämta den nya vagnen. Den är grymt fin, en Emmaljunga Nitro, vit :D Vi är grymt nöjda. Så vi kommer nu efter jul försöka sälja våran andra vagn. Fast vi kommer behålla liggdelen till nästa barn :) TACK PAPPA för att du sällde upp idag :) Sen när vi kommit hem igen så mötte jag upp mamma gruppen igen och då tog vi oss en bit mat. Sen efter de mötte jag upp Christofer så tog vi en trip med den nya vagnen ner till babyland för jag hade sätt en jätte fin åkpåse som jag alltid velat ha, en one tree hill, lila. Så vi bestämde oss när vi var där för att köpa dom, sen var de 50% på alla kläder och då hittade vi ett par varma skor och ett par vantar. SÅ vantarna kostade efter rabatten 120 och skorna 49. Så de blev 169 sen var de åkpåsen den har kostat mot 1000 lappen, men nu var de 30 % på den. Men vi fick den typ gratis. För de vi fick betala var 169 kr :D Så nu är vi skit glada och nöjda :) Sen gick vi hem och nu är vi hemma och ska snart börja med maten och städa :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå hallå :)

men vadå betalde ni inget för åkpåsen ? tittade också på den lila men hade ju inga pengar :(

2008-12-18 @ 22:25:25
URL: http://shiiitonge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback