Nu säger vi typ GODNATT

Postat av Cassandra den 2008-12-18 23:01:28


Nu ska vi snart gå och lägga oss. Imorn blir de att gå upp tidigt. Imorn vid elva ska vi möta Michaela, Leon, Emelie och Julia. Så imorn blir de tre barnvagnar i stan :D De ska bli grymt kul :) VI ska även till Mexx i gallerian där min kompis jobbar och ska även ta en bit mat eller fika med henne :) Eller alla kommer såklart fika tillsammans.

De blev inget godnatt än. HK började igen. Trodde de bara var ett avsnitt och de sista var nästa vecka. Så nu blev jag överraskad och måste kolla på de :D Men vi hörs imorn efter trippen till stan :D



Kommentarer
Postat av: becka

Neeeej oj vad jag har missat! Jag följde ju er förut, sen tappade jag bort mig helt och märkte nu när jag läste genom allt gammalt material i min blogg och gamla kommentarer att ni fått eran lilla ! :D Eller de kanske ni fick förut innan jag slutade följa med.. hmm. minns inte riktigt. Men, nu far ni in i bloggkoll igen! :) Kram

2008-12-20 @ 00:24:54
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback