Sista söndagen innan jul

Postat av Cassandra den 2008-12-21 16:11:41


Då var de söndag, och sista söndagen innan julafton. Tycker tiden går så himla fort. På onsdag är de julafton. Shit, tycker tiden går så fort. De känns som om de är andra advent typ. Undra om de kommer snö på julen, inte för jag tror de men man kan hoppas :)

Just nu håller på vi på städa, och vi håller på möblerar om i sovrummet :) De blev faktist bättre. Och köket är klart så snart är de bara hall och vardagsrum kvar :D Sen runt halv 7 ska vi till centrum och kolla när idolerna är där :P Haha. Ska bli riktigt kul och kolla. Vi or ju ändå bara 2 sek från centrum så då kan man lika gärna kolla :D



Kommentarer
Postat av: Michis

Du jag har inte fått något julkort av dig ännu!

Min mormor och alla har inte ens fått mina som jag skickade till dom heller... Knasigt.

2008-12-21 @ 17:04:00
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback