Våran fredag!

Postat av Cassandra den 2008-12-19 23:35:17


Idag har vi hunnit med massor, har berättat lite vad som hände idag. Kl 11 träffade vi Michaela, Leon, Emelie och Julia i centralen. Sen började våran shoppingtur :) Vi köpte lite fler julklappar till Josefin. Eller de bara blev så. För igår när vi träffade mammagruppen så hade Julia sådan mössa som jag ville ha till Josefin, men de har sagt att de vart slut överallt och inte kommer in. Och då hade Emelie nyss köpt den till henne, så då lånade jag hennes kvitto och ringde och la undan en till idag. Så de första vi gjorde varr och köpte den + en vidfleece :) Så de kommer hon få i julklapp. Sen gick vi på mer affärer. Och vid halv 1 så gick vi till mexx där en kompis jobbar. Och självklart hittade jag 2 skitsnygga saker på rean + att hon fixade 20% till :D Lyxx :D Sen åt vi lunch med min kompis. Gud va de var kul att träffa dig igen :D Va så grymt länge sen. Sen så gick vi och köpte  en tröja till Christofer som han ska ha på julen. Vi hittade en skit snygg tröja på HM som han ska ha på sig, den är lila :D Gud va lila är fint.

Sen vid halv 4 åkte vi iallafall hem :) Jag gick hem och lämnade lite saker, sen gick vi till centrum då jag skulle leta efter en sak till Josefin, en skarf (eller vad man säger). Hittade en på Lindex. Sen hämtade jag ett paket på ellos. Shit vilken shopping dag :P Men ibland är de kul :D

Sen vid halv 7 så ringer Denise och säger att hon är på väg och då beslutade vi oss för att äta på Mias. Mums va gott de var. Efter lite onyttig mat så åkte vi hem till oss. Hade lite paketöppning. TACK DENISE OCH NIKLAS! Vi är jätte nöjda med allt! Josefin älskade verkligen dom där "klossarna" eller vad man säger :P När ni har flyttat då ska vi till IKEA :D Sen spelade vi lite spel, vi hade de grymt kul :D Och Josefin har börjat sitta nu, eller en längre stund iallafall. Hon sitter i många sekunder :D

De var våran fredag :D Imorn blir de centrum eller farsta, måste hitta en födelsedagspresent till mamma min :D Hon fyller år den 26 :D



Kommentarer
Postat av: Berit

Jag visste inte att du var inne och kollade på min blogg, då hade jag inte satt in kartmössan till din lilla dotter, det skulle ju bli en liten överraskning, men det gör ju inget.Jag tyckte det bara var roligt att kunna sticka en till Josefin också. Hoppas att den passar bara.

Kram och god jul / MrsBettan

2008-12-19 @ 23:56:45
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Debbie

de va superkul å träffa dej med :)

Vi får verkligen se till å styra ihop något i januari ;)

Ha en god jul nu så hörs vi!

Pussar

2008-12-21 @ 00:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback