En vecka idag

Postat av Cassandra den 2008-07-10 15:36:50


Idag 02.45 blev våran tjej en vecka. Hon växer och har sig. Vi älskar våran lilla tjej!

Idag fick vi även papprena från skatteverket om hennes namn. Våran tjej kommer att heta Josefin Anna Emilia. Tilltalsnamnet är då Josefin. Så nu ska vi bara lägga på lappen på lådan så är det snart helt klart, sen har jag även ansökt om föräldrarpenning eftersom jag idag också fick hela hennes personnummer.

Just nu ligger Josefin och sover, fick mat för ett litet tag sen. Hon har blivit grymt stark, hon verkar tar tag överallt med sina händer. Men nu ska fixa lite här hemma nu, kanske ta en dusch, när lillpluttan ändå ligger och sover :) Men vi hörs säkert snart igen!



Kommentarer
Postat av: karro

Oj vad tiden går, redan en vecka:) Hoppas allt är bra med er

2008-07-10 @ 21:11:48
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, underbart namn =)

Heter ju själv Anna, och mina planer va att döpa min dotter till Josefine (om ja fick nån)



Hoppas allt går bra där hemma iaf =)

2008-07-11 @ 14:57:02
URL: http://lindblom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback