INGEN RUBRIK

Postat av Cassandra den 2008-07-28 16:22:27


Måndga igen, en ny vecka. Varmt är det också! Under helgen har vi bara tagit det lugnt. Vi har även umgåts med Denise och Niklas och haft det kul. Idag har vi vart och shoppat lite. Det är för varmt för att bara sitta still. Så vi åkte först till centrum där hittade vi inget, men sen blev vi så godis sugna så vi bestämde oss för att besöka eko uppe i länna. Men då bestämde vi oss för att kolla i affärena där också. Vi hittade shorts till oss båda, på rea. Hur skönt som helst. Sen köpte jag ett par nya skor. Sen så gick vi förbi hemtex och köpte oss ett par handdukar.

Det var typ våran dag, tiden bara försvann. För vi var även tvynga att ta pauser för att Josefin skulle ha mat och även blöjbyte. Nu är jag iallafall själv hemma. Får se vad som händer. Christofer åkte på Aik match. Hoppas verkligen dom vinner. Så dte är bara att hålla tummarna.

Imorn ska vi städa här, mamma och pappa kommer hem imorn så man vill inte de ska komma hem till ett skitit hus, så vi ska damsuga och plocka undan våra saker. Sen ska vi även till BVC. jag hoppas hon gått upp ännu mer nu! Det känns som de när man bär henne. Sen får vi även veta om hon vuxit något på längden. Men våran lilla tjej har blivit större tycker iallafall jag :)

Men nu ska jag nog gå och sätta mig vid köksbordet och skriva i hennes första bok. Men vi hörs säkert imorn om en uppdatering om BVC :) Ha det så bra sålänge!



Kommentarer
Postat av: enbebisiminmage

okeeej:S Men jag hade ingen äggvita i urinet...och mitt blodtryck va inte så högt...det låg på 115/80 men annars brukar det ligga på 115/70 tror inte det va så farligt...Men hon sa att om jag kände mig yr eller mådde illa eller fick huvudvärk eller hade ont i magen skulle jag åka in på en gång....

2008-07-28 @ 16:27:14
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: I Magen Bor En Bebis

Låter trevligt med en shoppingrunda i värmen :)

2008-07-29 @ 12:53:40
URL: http://imagenborenbebis.blogg.se/
Postat av: Paula

hej hej! vanessa är 3 och melissa blir snart 2! tack så mycket:) grattis till er lilla tjej! läste er blogg ni väntade henne. hoppas allt är bra och så med er! ha det bäst!

2008-07-29 @ 21:14:49
URL: http://oneandoonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback