Lugn dag

Postat av Cassandra den 2008-07-22 16:44:03


Idag har vi bara vart hemma och tagit det lugnt. För inatt ville Josefin inte sova. Hon låg och gnällde och bland skrek hon. Så ingen av oss fick sova så mycket. Så idag blev det en hemma dag så vi får ta det lugnt och vila nu när Josefin sover. Våran tjej sover mycket på dagarna och är mer vaken på nätterna. Men det ändras väl snart.

Idag har vi även badat Josefin. Tror hon gillar det. Hon ligger och ler och säger inte ett knyst när hon får vatten på sig :) Hon är så himla söt våran tjej.

Jag ska snart börja göra mat. Ska göra nått med kyckling, nudlaroch wook. Får se vad det blir av det. Det låter gott iallafall när man har dom sakerna. Nu ska jag ge min lilla tjej lite mat sen ska jag sätta på ugnen och börja göra mat till oss :) Hur har din dag vart? :)



Hon kankse inte ser så glad ut på bilden, men vi fick leende av henne när hon badade iallafall :)




Kommentarer
Postat av: madeleine

hej, eran dag låter ju rätt mysig (: själv så låter man som en kråka.. och som eran dotter har jag typ sovit bort halva dagen känns det som.. kram till er 3

2008-07-22 @ 21:56:33
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: erikamadeleine

jag har haft en jätte bra dag! :)

vad söt hon är!

2008-07-23 @ 00:45:29
URL: http://metrobloggen.se/erikamadeleine
Postat av: Jennifer

Heeejsan, det var länge sedan jag skrev med er, Nej men gud har hon kommigt.... Fy va söött....... !!

2008-07-23 @ 12:56:24
URL: http://loveefashion.blogg.se/
Postat av: Malin Hill

Hej vännen! är så otroligt glad för din skull ! självklart ska du få dina tröjor :) hoppas att vi kanske kan ses någon dag så ja får se på erat lilla underverk

sköt om er

2008-07-28 @ 13:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback