Det gick bra

Postat av Cassandra den 2008-06-30 13:42:35


Nu är vi hemma igen. Det gick bra på huddinge. Hjärtljuden på vårt barn var jätte bra, hon skrämde oss en gång när hela maskinen började pipa. Men hon flyttade på sig så hjärtljuden ändrades för fort och fick in min puls istället. Men annars gick det bra.Vi fick lyssna på hjärtat slå i ca 30-40 minuter. 

Sen var det dags att ta blodtryck, det var inte det bästa 153/113. Så när jag träffade läkaren så ska jag ta min medicin en gång till per dag så ska ta 3 tabletter per dag, så då får vi se om det hjälper lite. Sen såg allt helt okej ut. Behövdes inte skrivas in som tur var. Sen frågade jag om de skulle hända att jag skulle förlösas tidigare för att min blodtryck var dåligt och så. Men det trodde hon inte, för man kan öka medicineringen 3 gånger till. Så förmodligen föder jag den 31 juli som beräknat. Om jag inte blir mycket sämre.

En sjukskrivning fick jag nu, men bara till fredag. Sen får vi se, men hoppas på att jag får godkänt från försäkringskassan om havandeskapspenning. För läkaren ville inte skriva längre sjukskrivning pga att jag inte fått godkänt av det än. Men det var typ de, besöket gick bra iallafall :)



Kommentarer
Postat av: LAACY

vilken tur!

2008-06-30 @ 17:05:44
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Jennifer

31 dagar kvar !!

2008-06-30 @ 17:29:48
URL: http://loveefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback