Vart dåliga

Postat av Cassandra den 2008-06-21 20:01:55


Ursäkta för de här. Men bloggadet från oss är kanske inte vart det bästa. Vi har haft lite att göra, och sen tar jag det lugnt ganska mycket nu, sitter inte så mycket vid datan, pga av att jag inte fåhuvudvärk. Sen vilar jag mycket för att inte anstränga mig förmycket pga av blodtrycket och flimmret för ögonen. Jag har vilat nu ganska mycket och jag känt att det blivit bättre med flimmret, men igår skulle jag plocka undan lite och då kände jag att det höll på komma tillbaka. Så jag känner vad jag kan göra och inte göra för att må bra.

Så vara dagar har handlat om att ta det lugnt och umgås mer med varann. 

Våran midsommar kanske inte var den roligaste, men jag har inte haft ork att göra något. Min hälsa går i första hand nu, iallfall nu när jag har en liten bebis i magen. Så jag och Christofer gjorde en jätte god middag och myste igår. Kan säga att det är helt underbart att bara umgås och skippa datan ibland. Och det kommer säkert fortsätta såhär ett tag framöver. Alltså att det kanske inte blir lika mycket bloggande, men det kanske kommer dagar som är bättre än andra.

Men fortsätt gärna att kommentera och ställ gärna frågor!

Nu ska vi kolla på tv och äta lite poccorn. Ha de så bra!



Kommentarer
Postat av: Caroline med Tim o Minea

Hoppas du mår bättre snart!

2008-06-22 @ 02:10:31
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback