Måndag

Postat av Cassandra den 2009-04-20 22:27:30


Då var denna dag snart slut. Dagen började med att åka till bromma för att gå på ett lekland där med ML och EJ. Sen åkte vi vidare till söder för att äta lite lunch. Sen åkta jag och Josefin till gullmars där C skulle hämta oss. Vi mötte även Louise där, hon skulle slutat senare och åkt till oss senare. Men hon slutade tidigare så hon kom till gulmars så åkt vi sen bil hem till oss. Vi åkte förbi babyland och sen hem. Vi handlade med oss lite fika. Senare på kvällen kom Jennie och Hugo. Vi passade nämligen Hugo medan Jennie skulle träna. Fast jag gick till viktväktarna med mamma. Så nu börjar mitt nya liv! Nu tittar jag C och J och H och kollar på tv, eller H leker. Han vill inte sova än :P Men J somnade för ett tag sen :)



Kommentarer
Postat av: Mirry

Så söt blogg du har!



Den bästa Fredagsfräckisen hittar du hos oss!

2009-04-24 @ 08:59:19
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback