Sitter hos mamma

Postat av Cassandra den 2009-04-26 16:29:01




Mammas bustjej klättrar på mammas och pappas bord



Just nu sitter jag hos mamma så passade på att låna internet.
Jag tog med mig datan för att få lite bilder som mamma tagit på Josefin. Så medan passade jag på att fixa designen. Vad tycks? :) Sen så passade jag även på att kolla runt på bloggar som man missat under veckan och även så så fixar jag lite med datan. Köpte en hårddisk så jag kan sätta över alla bilder. Datan var nästa full av alla bilder :P

C har jobbat hela helgen så igår och idag har jag tillbringat dagarna med mamma. Igår var även pappa och bror hemma. I fredags så åkte jag, C och J in till stan för att kolla runt lite och senare kom Jesper in, efter han slutat skolan och då köpta jag lite kläder till han :) De blev en ganska hög summa men de är han värd ;P hihi Sen på kvällen åkte C och jobbade, jag träffade Denise och hade en myskväll med henne :)

Igår så började jag och C och dela ut tidingar när han vaknat. Sen åkte vi hem. När vi kom hem packade jag ner lite saker i skötväskan och sen mötte jag mamma i centrum, där vi kollade runt lite och sen åkte vi hem till dom. DÄr jag också åt mat och så. Mamma passade då också ta kort på henne. C jobbade först mellan 15.00-21.30. Sen kom han hem och tog de lugnt och åt lite sen började han jobba igen mellan 1-6 ett extra pass :)

Idag började dagen med att åka upp till länna, köpte hårddisk och kollade runt lite :)
Sen åkte vi hem. C började jobba mellan 13.00 och jobbar till 21.30. Så jag mötte upp mamma sen gick vi en prominad hem till dom. Shit va varmt de var. J tycker verkligen om att kåla sig upp på mammas och passas bord. Men nu sitter jag här vid datan och håller koll på J. Hon ska verkligen ha allt nu. De går fort nu! Mammas stora tjej :)

De blev ett litet inlägg idag iallafall ;P (Ganska långt)




Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Designen var väldigt snygg :) Hennes Barbapappa byxor är skit snygg, Inez har också ett par.

2009-04-26 @ 21:46:39
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: elina-snart mamma till Theo

Vilken söt pigg tjej du har ^^ får ju inte en att längta mindre efter sin egna plutt man har i magen direkt! :)

2009-04-28 @ 07:50:22
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon blir mer och mer lik sin mor den där lilla skrutten

2009-04-28 @ 18:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback