Torsdag

Postat av Cassandra den 2009-04-16 10:12:00


Då var de snart helg igen. Tycker bara alla veckor frsvinner iväg och har ingen aning om vad jag gjort :P Men igår iallfall så gick vi upp tidigt för att åka till Marie och fortsätta tapisera. C hjälper dom att fixa ett rum till Nellie. Vid lunch åkte vi igen. C skulle äta lunch och jag skulle på föräldrargrupp. Efter de var slut åkte jag och C tillbaka och gjorde klart de sista. Tapeten så så himla snyggt, lita avis :P

Idag ska vi möta Marie i centrum så vi ska väl gå runt och kolla lite i centrum, sen ska vi nog bara ta de lugnt. Tror jag ska försöka låna kameran av mamma och ta lite fina kort på skruttan. Men får se hur de blir med de :)



Kommentarer
Postat av: /N

Söt liten tjej=)

2009-04-17 @ 09:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback