Underbara mammor

Postat av Cassandra den 2009-04-02 19:11:35


Idag vaknade jag och Josefin iallafall tidigt, runt halv nio. Så vi gick upp och åt lite frukost, gjorde oss iordning och så! Jennie och hugo sov lite längre. Dom kom upp runt 10 tiden. Då skulle jag fixa lite saker i köket sen diskade jag! Städade även i köket. Snyggt blev de ;P

Sen vid tolv tiden kom Marie och Nellie. Idag skulle vi hitta på något äventyr. De blev en trip till babyland. Sen åkte tyvärr Jennie och Hugo hem. Och jag och Marie åkte till centrum och åt lite på tacobar. Sen tog vi med oss våra barn och gick och gungade utanför oss i lekparken. Efter ett tag gick vi hem till oss för att våra barn var lite hungriga.

Mamma kom lite efter dom hade ätit upp och precis då kom Jonas och hämtade Marie och Nellie. Senare på kvällen gjorde jag egen mat till Josefin, jag har nämligen brjat göra egen mat nu. Visst är jag duktig ;P Josefin har inte riktigt börjat uppskattat min mat än, men de kommer. Hon tycker iallafall de blir godare och godare för varje gång! Nu har iallafall mamma gott och Josefin har somnat. Hon somnade tidigt idag, hon har inte sovit så jätte bra på dagen!

Men måste säga att idag har jag haft en underbar dag med mammorna :D



Kommentarer
Postat av: Marie Nellie´s Mamma

samma här, alltid lika mysigt att vara med er :D

2009-04-02 @ 20:31:13
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback