Byte

Postat av Cassandra den 2009-02-22 11:01:54


Idag vaknade jag och Josefin vid halv 9. Sen skulle Christofer ta Josefin så jag skulle få sova lite till. Men jag kunde inte somna om. Så de var bara att traska upp. Idag så ska pappa och Christofer åka och hämta våra nya soffor, sen runt kl tre så kommer de en kille och ska kolla på våran soffa och fotölj. Hoppas han kommer köpa den. De skulle vara perfekt. Slipper man tänka på att man ska bli av med dom. Jag och Josefin kommer väl hitta på något skoj hä rhemma medans dom är och hämtar sofforna. Mamma kanske skulle vara här tills dom kommer tillbaka.

Just nu håller vi på småplockar, och nu ska jag gå ge Josefin lite lunch! Bye bye sålänge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback