Godmorgon

Postat av Cassandra den 2009-02-25 09:07:31


Josefin har sovit jätte bra i natt, hon vaknade en gång igårkväll och fick lite mer välling, sen somnade hon om och vanade runt halv 7, men de tyckte jag ar lite tidigt att gå upp, så jag tog henne och la henne i våran säng. Vi somnade om och sen vaknade jag av att Josefin höll på att nypa och rivas i ansiktet så då var de bara att gå upp. Hon fick lite gröt, kom på att jag hade de i skötväskan. Och nu sitter vi och kollar på tv och Josefin leker så sött i sin gåstol :)

Idag kommer förmodligen Christofers föräldrar hit på lite fika, sen hoppas jag att en tjej kommer och hämtar våran fotölj, skulle vara skönt och bli av med den också :) Annars ska vi faktist bara ta de lugnt idag! :) Hur ser eran dag ut?



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Läst om utekvällen på fredag?

Gå in på " Mommies night out " på facebook om du har lust!

2009-02-25 @ 11:45:52
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

idag har vi fikat hos johns farfar som vanligt :P ska ner på föräldragrupp om en stund & laga middag senare ^^ ha en fortsatt bra dag! :D

2009-02-25 @ 12:17:46
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback