Hittade de jag behövde

Postat av Cassandra den 2009-02-27 15:56:36


Imorse gick både jag och Christofer upp tidigt. Eller han gick upp en timme tidigare än mig och Josefin. Han skulle på utbildning på ett säljar jobb. Så när ha gick så gick jag och Josefin upp för att göra oss iordning. Kvart över ni kom mamma och hämtade oss för att åka till nacka och kolla lite i affärer där :)

Vi var framme vid kvart i 10 och affärerna öppnade hel så vi gick till konsum först för att jag behövde våtservetter som jag hade glömt hemma. Sen öppnade affärerna och vi gicm runt och kollade. Kan säga att jag gillade Nackas köpcenter :) Jag var på jakt efter kläder till Josefin. Hon har växt så mycket så hon har typ inga kläder. Så hon fick 5 byxor och 2 tröjor :) Två byxor och tröjorna hör ihop sen köpte jag tre byxor på lindex betala för två :) Perfekt! Sen bjöd mamma mig på lunch också, tacos! Tack mamma! Efter lunch kollade vi lite till, sen åkte vi hem. Eller vi åkte förbi ica för att mamma skulle handla lite. Så passade på köpa med mig lite hem också :)

Nu har vi vart hemma ett tag, har hunnit fixa lite hemma med tvätten diskat lite. Och nu väntar jag på att min älskling ska komma hem. Han slutar vid fem och kommer vara hemma till kanske sex tiden :) Men ska se om jag sa gå förbi centrum och kolla på en baddräkt till mig. Ska på babysim med Josefin om 1,5 vecka och sen ska jag börjas simma en dag i veckan :)

Men nu ska jag leka med min prinsessa!



Kommentarer
Postat av: theodorsmamma

du ahr blivit utmanad

2009-02-27 @ 19:56:50
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för en fin dag tillsammans med er. Vi får göra om det fler gånger eller hur???? Kram, kram mamma. Pussa lilla Jossan från Jesper, mormor och morfar.

2009-02-28 @ 09:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback