Hoppas hoppas

Postat av Cassandra den 2009-02-24 23:00:21


Idag eftersom vi inte hittade någon gröt och de är slut hemma så fick jag pröva med majsvälling och se om de skulle gå. Förut en gång tog hon välling 1 eller 2 dagar, men sen ville hon inte ta nappflaskan längre. Och idag hände de igen. Hon tog flaskan och fick i sig 240ml välling. Mamma blev så stolt. Direkt när den var slut la jag ner henne i sin säng och hon somnade. Kl 20.00 sov hon och hon sover faktist fortfarande. Igår vaknade hon några gånger under den hr perioden. Jag hoppas verkligen att hon an ta välling. De verkar som om hon blev mättare än gröten som hon alltid fick innan hon gick och la sig.



Kommentarer
Postat av: Monica o baby Felice

Ne va roligt! har vi samma vagn?

Japp den blev vitare =) Thank god, men lite kommer jag få skrubba bort med en trasa tror jag . =)

2009-02-25 @ 00:19:28
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback