Kalas och mys med dottern

Postat av Cassandra den 2009-06-28 21:15:30


Vid 1 tiden var vi på kalas hos Adam :) Va fint han och Carro bodde! Perfekt med uteplats och så, iallafall nu i denna värme :) Poolen var även framme. Men ibörjan var de verkligen för kallt, eller de blev aldrig så varmt så Josefin ville bada, när lite varmvatten kom i så kunde Josefin stå i poolen men sen gick de inte mer :P Hon ville verligen inte sätta sig, när vi satte henne ner så blev hon ledsen. Adam ville inte heller bada, de var bara Chloe som badade ett tag :) De var jätte mysigt och roligt idag! Men tyvärr var vi tvungna att åka hem tidigt! Eller vi var där i 1, 5 timme för C skulle jobba idag och började 4! När han hämtat sina jobbarkläder hemma så skjussade han oss till mina föräldrar för att jag och Josefin skulle kunna mysa och ta de lugnt. Mina päron var inte hemma eftersom de var på tävling!


Josefin i poolen, och födelsedagsbarnet/sötnosen Adam


Efter 4 timmar hos mina föräldrar kom dom hem! Josefin hann och bada 2 gånger, bajsade en gång i poolen så vi fick tömma den och spola i nytt vatten :P Hon hann och rama med sin bil, men de gick jätte bra och hon fortsatte att gå! Hon har även lärt sig att man måste vänta sig om, om man ska gå ner för ett trappsteg :) När mina föräldrar hade ätit pizza som dom köpt med sig hem så fick vi skjuss hem för de var läggdags för Josefin! Jag la Josefin direkt när jag kom hem! Men de tig liten stund innan hon somnade! De måste vart värmen!


Josefin och sin bil


Nu har jag en liten paus från städandet! Vi ska ju ha främande nästa helg så de måste vara städat, så passar på att stda nu så man kan hitta på massa skoj i veckan istället för att städa :)



Josefin i går. Hon försöker se ut ovanför balkongen :) Sötnosen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback