Kalas

Postat av Cassandra den 2009-06-28 09:29:58


Nu ska vi snart börja göra oss iordning! Idag ska vi på kalas! De är Adam som fyllt 1år :) Kameran kommer självklart att vara med så man kan ta lite kort från kalaset :) Nu ska jag göra mig iordning och klä på Josefin! Sen ska vi väcka Christofer så han också hinner byta om, sen ska vi fixa lite saker och sen åker vi på kalas! Efter kalaset åker C till jobbet och jag får se vad jag och Josefin ska göra! Min lillebror har gokart tävling i södertälje! De skulle ara jätte kul att åka och kolla på de, men mamma och pappa sa att de kommer vara jätte varmt! Varmare än vad de är någon annans stans för de blir typ som en gryta! Men får se, ska iallafall så en pling till dom :) Men nu ska jag ta hand om Josefin innan hon river allt! :D



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hejsan! :-) Skulle du möjligtvis kunna hjälpa mig med en ny design till Jolines blogg? :D KRAM

2009-06-28 @ 19:37:42
URL: http://langtarefterdig.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Adda mig på msn: [email protected]

2009-06-28 @ 20:42:56
URL: http://langtarefterdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback