Vi kommer hem på onsdag kväll

Postat av Cassandra den 2009-06-22 23:35:22


Nu har jag tagit fram allt som ska med imorn! Nu är de bara llägga ner allt i väskan! Men vi ska ha den väskan som C har med till jobbet så får vänta :) Men de är inge fara han kommer hem om ca en timme! Då ska vi gå igenom allt och lägga ner de i väskan! Sen blir de att sova! När vi ätit frukost och klätt på oss så åker vi! Åhh va kul de kommer bli! Vi kommer åka hem på onsdag kväll från Gävle! Så jag får som jag kan uppdatera när jag kommer hem! Annars kommer jag uppdatera på torsdag! Med bilder också! :) Ska ta massa kort på sötnosen Julia! :) Ni får ha de så bra! Så hörs vi när vi kommer hem igen!



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Ha så trevligt!

2009-06-23 @ 09:01:36
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Adams mamma

Nu är det klart och jag mår jätte bra! Har ännu inte ont men det kanske kommer imorgon haha..

2009-06-23 @ 21:47:04
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback