Dagen

Postat av Cassandra den 2009-05-26 20:32:57


Idag fick jag en riktg sovmorgon! Jätte skönt och tack älskling! Efter att ha vaknat och ätit frukost/lunch så gick vi till centrum för 2 par paket hade kommit, ett paket var fördelsedagspresenter (dags att börja i tid) till Josefin och den var de ett par foppatofflor till henne, köpte ett par i stl 19, men tyvärr var dom lite större än vad jag hade tänkt mig så får hoppas att hennes fötter hinner växa lite till sommaren ;)

Efter att ha vart i centrum så gick jag ut i parken utanför oss och umgick med grannen och hennes barn. Sen kom även hennes kompis med barn! Riktigt trevlig! Sen blev Josefin tröttare och tröttare så vi gick in, hon fick lite mellis och sen la jag henne i sängen och hon somnade på en gång, men vaknade efter 10 min och ville inte somna om. Så hon fortsatte att leka och jag började plocka undan i sovrummet.

Sen blev de middag och Josefin blev trött igen! Men vi höll henne vaken till 7 iallafall så hon sover till 7 imorn iallafall. Så nu ska jag snart fortsätta plocka här hemma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback