Fredag

Postat av Cassandra den 2009-05-29 09:24:54


Idag är de fredag igen och dagen kommer jag förmodligen tillbringa med en underbar vän Marie och dottern Nellie :) Får se om Jennie och Hugo också hänkar på :) Men får se när Marie ringer vad som händer idag! Men jag ska iallafall hem till henne senare och hjälpa henne med lite saker! Se är en sak som är klar iallafall :P Hihi :) Sen ska jag hämta min pappa mellan 12-13, men de tar max en timme. Så antagligen åker jag till Marie efter de :)

Ikväll blir de talang och mys med familjen :) Undra vad man ska äta till middag idag? Någon som har förslag? Att jag redan tänker på mat :P Haha! Men de är typsikt mig att tänka på mat, men först ska man ju tänka ut lunchen ;P hahah. Men vi tar de som de kommer! Men om någon har förslag till middag är de ara att säga till ;)



Kommentarer
Postat av: TUMADRE svarar:

Tack! Jag brukar länka till webshopar som jag har handlat ifrån, men några favoriter finner du under rubriken länkar långt ner på högermenyn.

2009-05-29 @ 09:45:00
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: emma

va gullig du är :) barkaby ja, det tog ca 1,5 timme. vi bor 18 mil från sthlm så det är en bit men det är mysigt att åka dit ibland ;) kram

2009-05-29 @ 10:47:16
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback