Dagens planer

Postat av Cassandra den 2009-10-26 10:04:56


Nu har Josefin ätit frukost + ett äpple på de! Sen har vi lekt lite och gjort oss iordning! Om en timme ska Josefin bara få lite lunch. Sen blir de stan med Jessica och familj! Jessica ska boka tattotid! Så vi ska följa med och sen blir de lunch! Får se vad de kommer att bli :)

Sen får vi se vad dagen kommer bjuda på! Ska försöka ringa runt lite till olia värdinnor som skrev upp sig på underbara barnmässan och boka ett party! Så förhoppningsvis så kanske jag kan få lite nya partyn idag!

Sen får vi se vad dagen annars kommer bjuda på! Imorn börjar jag träna igen! Börjar känna mig riktigt bra nu :) Så nu ska jag ligga i så de syns på vågen och på utseendet :P hahah! Ev ska jag ut och spronga ikväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback