Fredag

Postat av Cassandra den 2009-10-23 21:50:00


Idag har vi tillbringat mesta delen av dagen hemma hos Carro och Adam! Även var Madde och Smilla där! :) Jätte msyig dag! Massa lek, god mat och prat! :) Måste verkligen göras om. Eller hur tjejer? Barnen fick måla lite med fingerfärg också! Smilla tyckte de var intressant och kladde på, men Josefin och Adam tyckte inte de var lika kul som tyckte de var jobbigt att bli kladdiga :P

Christofer kom och hätade mig efter jobbet och vi åkte till Nacka forum för att gå på Zara, skulle köpa en doppresent för imorn ska vi på dop! Sen åkte vi förbi farsta för att köpa ett smycke också :) De blev även ett linne till mig och sen en jätte fin klänning och tröja till Josefin som hon ska ha på sig imorn :) Kommer ta kort imorn! Iallfall försöka! Köpte en klänning i 86, alla i "baby" avdelningen var inte så snygga på lindex och vi hittade verkligen inget nån annan stans heller. Men så hittade vi en jätte fin klänning på Lindex i stl 86 och vi prövade den på Josefin. Hon var jätte fin i den och passade perfekt! Våran tjej börjar bli stor nu! :D Blev även en tröja till i stl 86 som satt perfekt, lite stor i armarna men de växer hon i snart :D

Sen handlade vi mat och klädställning till kläderna som jag ska sälja! Till middag blev de tacos! mums! Sen blir de mys framför en film :) Men först ska vi fixa allt till imorn för imorn ska jag också direkt från dopet till innebandymatch! Så önska mig lycka till! Sen på söndag blir de kalas hos min kusin och sen blir de ev ikea! Måste köpa galjer där, tycker dom är snygga där + dom är billiga :D

Bilder kommer ev imorn kväll! :D Lovar bilder hela tiden, men sen dycker annat viktigt upp :)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaa du, det beror ju lite på hur fort du kör och hur mycket bilden drar, men jag kan väl tänka mig 500 kanske.



Haha jaa, jag var så hungrig så hann väl inte tugga ordentligt :P

2009-10-23 @ 22:27:51
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: T & Flickorna

Har Josefin redan 86? Daniella är fortfarande

i storlek 80. Fast Josefin kanske är längre..

:-)

2009-10-25 @ 17:14:10
URL: http://babymammy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback