Godnatt

Postat av Cassandra den 2009-10-26 00:15:57


Nu ska jag och Christofer gå och lägga oss. Eller vi blir väl uppna ett litet tag till och kolla klart på tusenbröder! Vi fick ett fnatt och ville se på de :P Nu under kvällen har jag fixat med mykidoo saker! Var och fixade lite saker idag till min första visning på onsdag! Har gjort klart de nu så de känns skönt! Sen under kvällen har Michis hjälpt mig att fixa med designen! Har försökt länge att få två menyer för att få de lättare att göra reklam för mykidoo. Men de har aldrig funkat! Så Michis var snäll att hjälpa mig med designen så de skulle bli snyggt! Tack Michis för hjälpen! Är super nöjd! Vad tycker du? :)

Mer idag var mamma och pappa här, vi kollade fotboll och åt lunch tillsammans. Josefin vaknade precis när vi hade ätit klart, vilken tajming! :) Sen fick hon lite lunch. Efter hennes lunch gick jag, mamma och Josefin till centrum medan Christofer och pappa kollade klart på fotbollen. Efter fotbollen lämnade vi av Josefin hos mamma och pappa. Eftersom dom inte har någon barnstol så blev de lättare att vi lämnade av henne. Sen åkte vi till ikea. Först åkte vi för bli kapphal för jag hade hittat en jätte fin tröja till Josefin som inte fanns i handen :) Sen tog vi de vi skulle ha från ikea och åkte hem! Åkte förbi maxi för att köpa frukt (Josefin äter frukt hela tiden så allt var slut), sen köpte vi anteckningsblock! :) Sen blev de middag hos mamma och pappa!

Sen åkte vi hemmåt, Josefin var jätte trött. Så när vi kom hem somnade hon på en gång! Mammas skrutt! Sen har jag och Christofer myst framför tven!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback