Middagen avklarat

Postat av Cassandra den 2009-10-22 17:42:06


Nu har vi just ätit middag jag och Josefin. Christofer måste jobba över lite så han kommer nog hem inom en timme. Vi åt kyckling och ris med currysås! Josefin åt som en häst! Min dotter älskar verkligen mat! Hon äter hela tiden, känns de som :P Först äter hon jätte mycket till både frukost och lunch, ibland när hon har svårt att sova lunch får hon välling! Sen äter hon mcyket till middag och mellanmål! Äter frukt där imellan ibland! Hon älskar äpple och satsumas! Sen innan hon lägger sig får hin välling! Så Josefin har verkligen blivit jätte duktig på att äta :D Min duktiga tjej! Tror hon äter mycket också eftersom hon aldrig sitter still! :)

Idag annars har vi vart ute och lekt och umgåts lite med min lillebror, blev inge ÖF idag. Ändrade planer i sista sekunden! Så jag umgicks med min lillebror som kit runt ett tiden :) Bilderna i headern är från idag! Blev inte så många bra bilder idag och Josefin ville verkligen inte vara med på kort! Så ska försöka någon annan dag igen! :) Kankse när de inte blåser och så lika mycket :P Vi var ute iallafall runt en timme. Så Josefin fick iallafall springa av sig jätte mycket! :)

Nu ska jag och Josefin leka lite igen! Kankse lägger in bilder sen när hon somnat! Väntar på 2 samtal också! :) Så vi får se när bilderna kommer :)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Hehe, det är ju inte så långt hit från sthlm, 2 timmar :) Vore så kul att ha ett litet klädparty annars.



allt bra annars?

2009-10-22 @ 18:05:45
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: Emms och baby Julia

Okej, då kanske jag kan komma då... vad är det för datum?

Kramkram

2009-10-22 @ 19:09:52
URL: http://emmsss.blogg.se/emms
Postat av: Emms och baby Julia

Okej, då kanske jag kan komma då... vad är det för datum?

Kramkram

2009-10-22 @ 19:09:56
URL: http://emmsss.blogg.se/emms
Postat av: Angelica

Hehe, vad kan de gå på hit då? Man kanske kan lägga helften var?



Okej, tråkigt med hosta. Här var det bra tills jag satt i halsen :S.

2009-10-22 @ 19:11:06
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback