Omgjort + Mys med Carro och Adam

Postat av Cassandra den 2009-10-21 21:07:57


Som ni ser så har jag gjort om designen lite! Bilderna kommer ändras och texten med! Ska nämligen ut och ta lite kort på Josefin imorn, är de tänkt så då ska jag passa på och byta bilderna! :) Så då blir de lite mer höst! Vad tycker ni annars? :)

Annars idag har jag och Josefin tillbringat våran dag med Carro och Adam! De blev lunch och middag och massa lek! Jätte roligt var de! Var jätte länge sen vi träffades såhär. Tuben imåndags räknas inte ;) Annars har de vart sjukdommar i vägen! Idag kom även kläderna från mykidoo som jag beställt! Jätte nöjd är jag! Så imorn kasnke de blir en mykidoooutfit ;D Men vet aldrig!



Partysugen? Är du intresserad av att vara värd/värdinna för mykidooträff med dina vänner/väninnor? Förutom en trevlig stund får du som värdinna även extra bra erbjudande. Låter de intressant? Hör av dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback