Grymt irreterad!

Postat av Cassandra den 2010-04-14 22:09:39


Fy vad ett inlägg kan göra en så jävla irreterad! Jag läste nyss ett inlägg från en annans blogg! Kan säga, jag blir så jävla irreterad hur denna person utrycker sig och anväder ord! Shit, tror verkligen att jag ska sluta läsa denna blogg. Blir bara så himla irreterad! De förstör verkligen! Och de är verkligen inte en sak som jag irreterar mig på utan de är flera saker!

Nu ska jag lägga mig i ett bad och njuta av de och försöka bli av med denna irretation! Fy på detta! Jag som ville fixa lite saker vid datan, men detta förstörde verkligen. Får fixa de imorn!



Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Oj ..vem då?

Jag lr?



Kram Love

2010-04-15 @ 08:23:31
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj då! Kan jag inte få veta vem du menar? :P Haha, nyfiken som man är!

2010-04-15 @ 09:15:53
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback