Man blir så glad!

Postat av Cassandra den 2010-04-13 16:43:44


Idag kan jag säga att en sak gjorde mig väldigt glad. Har vart i stan hela dagen med Jessica + barn, Love och Oliwer och gravida Therese. Men iallafall då när vi var i stan så kom de fram en tjej som sa att hon verkligen gillade min blogg och de var verkligen jätte kul. Fast chockad blev jag och att hon vågade komma fram och säga att hon just läste min blogg! Visste inte riktigt vad jag skulle säga förutom tack ;) hoppas du förstod mig ;) haha! :) De är ju inte precis varje dag någon kommer fram och säger de! hihi! Men de gjorde mig iallafall jätte glad och kommer verkligen inte glömma att då de kom fram en som läser min blogg och berättar vad hon tyckte! Sånt gillas! :) (Skulle vara jätte kul om du skulle vilja kommentera eller om du har en egen blogg som man skulle kunna få kika in!)



Kommentarer
Postat av: Rebecca Danielsson

Hej :D Det var jag som kom fram till dig :) Men jag har tyvärr ingen blogg, men det var jag iallafall :D

2010-04-16 @ 00:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback