My brother

Postat av Cassandra den 2010-04-14 12:29:51



Min bror från förra tävlingen (som va nu under påsken)


För ett antal år sen åkte jag också gokart! Ibland saknar man den tiden faktist! Nu när man ser min bror åka så får man minnen och undra hur de hade sätt ut om jag hade åkt något eller fler år till! Eller tänk om jag fortfarande hade åkt, hade jag haft Josefin då, hade jag vart så lycklig jag är idag! Hmm, undra hur de hade sätt ut! :D haha!  Snart kommer vi följa med på en av Jespers tävlingar och de ska verkligen bli kul! De var ett tag sen sist så de ser iallafall jag framemot. Sen får vi väl se om Josefin har en snäll morfar och låter henne köra sen när hon blir äldre ;D haha! :) Någon måste ju ta över Jesper som han gjorde när jag slutade :P Eller hur pappa?! :) Ska se om jag hittar något kort på mig när jag körde och visa för er att jag verkligen talar sanning ;) hihi! Jag slutade för att de var förnågra tjejer som körde. Hur dum kan man vara, jag kunde ju haft alla killar för mig själv ;) Men så blir de när man inte är intresserad av de jsut då ;) hahaha!



Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: okej, skönt att det går bättre för er. Här går det åt skogen:P



ja men eller hur, tröttsamt! kram

2010-04-14 @ 13:41:19
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

hej!



Jo jag vet snart går det undan säkert men ja vi får se :)

Det har gått jätte fort. Josefin blir ju snart 2 år :)

shit

kram Love

2010-04-14 @ 13:59:07
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: bella

hoppas jag får se han köra någongång :)

2010-04-20 @ 22:13:47
URL: http://bellaheinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback