Ny design?

Postat av Cassandra den 2010-04-19 22:20:18


Nu har jag suttit en stund och försökt fixa med en ny design, men de går inte så bra för mig om man säger så :P haha! Så nu ska jag gå och lägga mig, så får fortsätta imorgon. Därför de inte blivit några bilder som jag lovat är för att min data har inte velat lägga upp bilder :P Så ska förska med de imorgon. Då kommer de även en bild på när jag åkte gokart och hur Josefin såg ut i lördags :) Så ni får vänta till imorgon om ni vill se! :) Men godnatt på er! :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, men Cassandra. Jag frågade ju faktiskt dig vem du menade i ett inlägg förut men fick inget svar ;) Tycker du att jag ska säga vem jag menar då? Hihi!

Jo, Leon är himlans duktig. Synd bara att vissa inte kan inse att deras barn kanske inte är lika tidiga utan måste försöka få deras ungar att göra samma saker och typ stressar. Alla är ju olika!

Och Josefin var väl inte ett dugg sen? Sen så var ju hon för tidigt född också och det spelar ju faktiskt in.

Spännande med ny design :) Jag önskar att jag också kunde sånt. Måste man förresten göra om hela min design om jag vill byta bilderna som är på sidan? :P

2010-04-20 @ 07:46:36
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback