Peppe best

Postat av Cassandra den 2010-04-25 09:59:38


Josefin lite smått intresserad av när de åkte


Igår var jag och Josefin på gokartbarnan hela dagen!
Vi vaknade kvart i sju och gjorde oss iordning. Vid åtta tiden så åkte vi till gokartbarnan! Christofer skjussade oss dit, sen åkte han på match och sen skulle han kolla på aik! :) Hade en jätte bra på gokartbarnan. De tig ett tag för Josefin och komma in i kläderna och sen var allt hur roligt som helst, iallafall att bli körd i gokarten :) Min pluttunge! Hon lärde sig att säga best (bäst) också. Så hon sa peppe best (Jeppe bäst) flera gånger! Så himla duktig! :) Jag tycker verkligen att min bror var hur duktig som helst! Men självklart finns de nån idiot som gjorde så att Jesper inte forsätta då en annan åkte upp på Jesper så han fick sätta sig i gräset och vänta på att loppet var slut. Han kom totalt 29 av 53 tror jag de var. Men kunde absolut blivit mycket bättre då han låg bland dom tio bästa innan han blev avåkt.

De var verkligen jätte kul att titta på när han åker. Synd att jag inte fortsatte lite längre, saknar de! Men min pappa får sponsra Josefin sen när hon blir äldre :) hahaha! Snart kommer de massa bilder från gårdagen! Tog över 150 kort :P

Vi kom iallafall hem runt 7 tiden, då gjorde vi iordning Josefin för läggdags och hon somnade på en gång! Jag somnade runt 8, så imorse när Josefin vaknade så var jag iallafall utvildad :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback