En speciell vän!

Postat av Cassandra den 2010-08-22 21:06:25


Jag har verkligen fått en bästa vän! Då menar jag verkligen de! En person som jag litar på fullt ut, en person som jag litar jag kan vara mig själv och må bra med. En person som får mig att le och skratta! Du betyder allt för mig! Du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig och mig kan du alltid komma till när de är något!

Jag är så glad att jag lärt känna dig och din familj. Tycker verkligen att de är så kul att vi har kommit varann så himla nära så himla fort. Är glad att få säga att du är gudmor till min son! Jag älskar dig verkligen, min vän! Du förstår inte hur mycket jag saknar dig när man är van att typ umgås jämt från bara 1-3 gånger i veckan. Men tur som de är så spelar de ingen roll om vi inte pratat med varann på ett tag så känns de som vi träffades för bara nån minut sedan!



Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

kan inget annat än att säga detsamma cassandra! snart är jobbet slut och om några veckor är pluggandet slut då kan vi minsann börja umgås varje dag ;D



Jag Älskar dej också Cassandra Zackrisson !

2010-08-23 @ 09:59:40
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback