Fredag

Postat av Cassandra den 2010-08-20 20:09:06


Bjuder på en bild från Josefins födelsedag! :)



Tänkte berätta lite kort om våran fredag eller min fredag rättare sagt!
Åkte först till jobbet kl halv 7 :) Sen jobbade jag i 3 timmar och sen åkte jag till skolan för att gå på en lektion! Sen åkte jag vidare hem, Christofer åkte till jobbet och jag tog hand om Oliwer. Christofer har vart barnvakt åt Oliwer sen halv 7 imorse :) Sen tog jag över efter min lektion och han skulle jobba! :) Oliwer var med när Christofer lämnade av Josefin imorse på dagis och de hade gått jätte bra fast Oliwer var med! :)

Sen iallafall så gick jag och Oliwer och fördröjde tiden innan vi skulle hämta Josefin på dagis. Jag var hungrig efter att inte ätit något typ. Så tog mig en god sallad. Oliwer gillade den med, gurkan, keson, majsen var den störra favoriterna. Men pastan och couscousen gick också ner ;) haha! Sen var iallafall kl 2 och vi gick och hämtade min underbara dotter! Sen gick vi hem igen och Josefin lekte lite med Oliwer. Fast Oliwer ville mest bara gå runt bordet :) Sötnosen! Strax efter kl 3 kom Jessica och plockade upp Oliwer, synd nog kunde de inte stanna :( Men hon köpte med sig en cola till mig så kvällen är räddad :)

Sen har jag och Josefin badat, ätit middag, jag har diskat, städat, fixat alla Josefins kläder som är rena (alltså lagt in i hennes garderob och så). Nu håller jag på tvättar lite mera! De behövs, vi har ganska mycket tvätt ska jag tala om. fattar inte varför man är så lat och sparar tills alla sina kläder är slut och då tvättar man. Men nu ska de bli ändring på de :P haha!

Nu sover Josefin :) Nu på slutet innan hon fick gå och lägga sig, var hon ganska tjurig och ver hur trött som helst. Så vi gick och brostade tänderna och sen blev de sängen :) Först blev hon ledsen för att jag skulle gå ut, men när jag berättade att jag satt utanför så blev hon tyst och sen när jag gick så tror jag inte de tog lång tid innan hon sov! :)

Så nu sitter jag här vid datan. Ska faktist sätta mig och plugga lite, om två veckor har jag ett prov och om 3 veckor har jag 3 prov samma vecka. Så nu måste jag försöka plugga lite varje dag!




Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Nah så söt hon är :D



Haha, i'm so soooorry :(

Minnet e inte på top nu ;) haha



Okej, ja men då borde jag också kunna :) Mötas i Handen å spana lite kläder då? ;)



Vi ska vara där halv tolv :) Självklart skriver jag så fort jag vet vad det är, ska bli så spännande :D

Åh jag kan tänka mig det, börjar bli lite nervös nu :P haha



pusspuss

2010-08-20 @ 20:47:46
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Ja hon är inte en liten kicka längre :) Tiden går fort va?



Precis, det blir as kul! Köpa en massa fint till lill*n, hoppas jag bara fått mina pengar då...



Haha, vet du jag glömde bort de :P Kom på de igår kväll. Men har hällt i mig massa vatten hela dagen nu, haha!

Jo så känner jag med, man vill ju helst att lill*n visar upp sig lite nu när man lägger ut så mkt pengar.



puss puss

2010-08-20 @ 21:05:42
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: E M M Y

fin blogg.

2010-08-20 @ 21:36:29
URL: http://eemmywallen.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh så söt :) allt bra?

2010-08-23 @ 19:52:10
URL: http://justlittleme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback