Inte den dag som jag hade tänkt!

Postat av Cassandra den 2010-08-28 20:08:12


Ja dagen började vid 5 imorse då Josefin bestämde sig för att vakna. Hon har vart världens underbaraste unge hela morgonen. Men vi skulle åka till mina föräldrar runt kvart i 9-9 eftersom Christofer slutade kl 8. Men han som skulle ta över efter Christofer försov sig och Christofer kom hem runt halv 10 eller något där efter. Så vi var hemma hos mina föräldrar vid kvart 10-10 :) Men då gick vi in och sen kom jag på att vi skulle åka till sickla på en gång och in med allt i bilen igen. Josefin började bli lite småtrött när vi skulle åka. Men trodde de inte var nån fara. Men när jag skulle sätta henne i bilen så totalvägrade hon och vägrade slappna av. Så efter ett tag betsämde vi att vi skulle få Josefin och sova hemma och sen skulle vi äta lunch innan vi skulle bege oss till Sickla.

De tog ett tag innan Josefin somnade. Men efter lite kämpade och massa kämpande så somnade hon på mitt bröst. Ville inte lägga ifrån mig henne så hon skulle vakna så passade på och vila lite också. 1 tim och 20 min sov Josefin. Sen åt vi lunch och jag tycker Josefin åt jätte bra. Sen blev de ett nytt försök in i bilen och de gick jätte bra :)

De blev lite shopping för min del idag och dagen slutade med lite glass. Men tyvärr blev de inga skor till Josefin, de var de jag skulle köpa till henne. Men hittade inget som passade mig i smak och pris. Så får fortsätta leta :) Men lite annat kom jag hem med! :)

De blev ingen utedag för oss idag. Hon fick springa av sig lite på altan hemma hos mina föräldrar :) Och lite kort fick jag! Som jag kan visa! Kommer även visa lite bilder på de jag köpt :D hihi! Men imorgon kommer jag försöka komma ut lite mer. För imorn ska vi inte åka nån stans :) Så då ska jag och Josefin vara ute och leka vid parkar gå i skogen och massa annat skoj :) Och kamerna ska med! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback