JAG SKA BLI STORASYSTER

Postat av Cassandra den 2010-08-28 20:25:41






Kommentarer
Postat av: Linnea -ungamamma & ryttare

Om 3 dagar utses årets bästa ungmamma blogg! Hjälp mej nu och lägg en röst per dag fram till sista augusti! Jag ber om ursäkt om jag redan skickat detta och det är bara att ta bort kommentaren om du vill! Kram Linnea



Man röstar via länken nedanför och skriver nr 8! :)♥



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html



2010-08-28 @ 22:27:09
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Haha vilken söt tröja ni köpt till Josefin :)



Ja du jag vet inte, måste bli piggare först. Just nu känner jag mig seg som en jag vet inte vad, kanske inte märks via bloggen men det är bara för att jag valt att inte skriva om sånt, läsare tycker ändå de inte är nå kul att läsa om, haha...



By the way, tror du jag kommer få pengar från försäkringskassan då? DOm har tydligen inte godkänt läkarintyget om sjukskrivningen, jävla skit f-kassa!!! Men läkaren ska komplitera en massa så får jag hoppas att jag får mina pengar, blir jobbigt annars! :S



Nej verkligen inte, men förhoppningsvis går de vell över snart de med... Hur är det med förskylningen?



puss

2010-08-28 @ 22:39:11
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Emelie- 2 barnsmamma<3

Gud vilken söt tröja!

Jag måste bara säga att du och Josefin är helt sjukt lika varandra! Hon är som en liten Cassandra-kopia haha!:)

2010-08-29 @ 10:37:16
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag ville bara säga att du verkar som en underbar mamma och att Josefin är en av de sötaste småtjejerna jag nånsin sett :)



2010-08-29 @ 11:50:58
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Haha jo de har du rätt i, men segot själv orkar inte ta sig nånstans just nu :P Känner mest för att gå runt i pyjamasbyxor å sova mig genom hela graviditeten :S Helt sjukt att man kan vara så trött! Inte nog med de så blir foglossningen bara värre, men min läkare varnade ju mig för de så inte mkt att göra. Ska beställa ett sånt där bälte nu i alla fall å se om de hjälper...



Ja jag har fått från dom förut, å jag fick ju förra månaden så jag tycker de e as konstigt jag med. Ja det är helt sjukt hur dom kan hålla på, men läkaren kommer förhoppningsvis komplitera med det som behövs så att jag får mina pengar. Annars vette fan vad jag gör :S



Okej skönt det i alla fall, hoppas de försvinner snart...



puss

2010-08-29 @ 11:59:50
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Gravidbubbla? Haha, okej. Är de så man brukar kalla gravida kvinnor som inte orkar med någonting? ;) Då vet jag de :P haha. Så fort jag lyckats göra hål på den hojjtar jag till ;)



Okej, ja jag hoppas dom gör det i alla fall :) Men de tror jag nog, skönt att du slipper! :)



puss

2010-08-29 @ 20:10:47
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback