Middag

Postat av Cassandra den 2010-08-30 17:33:17


Då var de dags att börja med middagen! Blev lite senare än tänk då tiden på huddinge sjukhus tog lite ut över tiden :P Var tvungen att handla vissa saker som behövdes till middagen. De blir egna köttbullar i tomatsås med champinjonsås och klyftpotatis! Tror de kan bli jätte gott :) Men de återstår och ser!

Men som sagt nu måste jag börja med köttbullarna om vi ska få mat i tid, potatisen står redan i ugnen! :) Men ett bättre inlägg kommer senare ikväll + om vad som sas idag på huddinge sjukhus! :)



Kommentarer
Postat av: atousa

angående det där med kejsarsnittet du skrivit! jag förstår dig till 100% , jag var i din sist för ca 7 veckor sedan med , födde med planerat snitt i juli!

jag fick kriga för att få det igenom, men jag fick

igenom min vilja till sist!

jag träffade två olika läkare för de nekade mig en efter en typ ..

MVC som du säger var positivt inställd apå mitt val ..

som dig så hade jag oxå komplikationer med mitt första barn därav det planerade snittet!

och det var det absolut bästa valet jag kunnat göra!

födde den första vaginalt ..

det är inte något du missar med vaginalt, visst att det är en upplevelse men i slutändan är det ju ett barn som ska ut oavsett om du föder med snitt eller ej ..äh lycka till nu och KRIGAAA!!



kram

2010-08-31 @ 14:53:20
URL: http://metrobloggen.se/babyfashionhouse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback