Min födelsedag!

Postat av Cassandra den 2010-08-20 21:30:15


Igår fyllde jag 22 år! Shit jag börjar bli gammal :P haha! Tack till er som har grattat mig, de betyder! De är många som jag trodde jag stod nära som ej sa något, lite trist kanske, men men :D haha! Jag bryr mig inte värstin mycket! Hade en bra födelsedag iallafall.

Började med jobb och skola sen var vi ute och åt med Jessica och familj, självklart min lilla familj också! :) Jätte mysigt var de verkligen :) Fick blommor av dom :) hihi! Av Christofer fick jag pengar som jag kunde köpa lite kläder :) Vi köpte lite igår och lite idag så nu är jag verkligen nöjd! :D men visst lite till skadar inte, men tänker vänta lite nu tills de kommer mer höst och vinterkläder :D hihi!

På söndag kommer släkten hit och firar mig och de ska bli trevligt! :) Ingen förutom min mamma, pappa och bror och min morfar har ju vart här hemma. och jag flyttade ändå hit i februari och inget har sätt lägenheten och de är ju pinsamt :P haha! Men trivs verkligen bra i denna lägenhet och vill helst inte flytta i första taget. Men senare om några år skulle de vara kul om man kunde få tag i ett radhus lr nått :D



Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Det ska jag göra :)



Haha no kidding, ibland får jag pengarna runt löning å ibland i början av nästa månad... Helt sjukt de där, man vill ju gärna kunna planera liksom :P



Okej men då lär de nog inte va nå problem för fan så jag druckit idag, haha :P



Haha, de tycker du va ;) Har ju redan gjort de en gång :D

2010-08-20 @ 21:57:57
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Exakt!



Haha, du de tror jag med :P Kommer få för mycket vatten i kroppen eller nått istället :O



Pusspuss

2010-08-20 @ 23:25:12
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback