Te i handen

Postat av Cassandra den 2010-08-30 22:10:12


Ja nu sitter jag är med lite te, har just sätt att jag har tre prov nästa vecka, Kul kul. Läser tre kurser och alla kurser har prov samma vecka. Tur som de är så är de bara roliga kurser och jag tror absolut att de kommer gå jätte bra ändå! Så denna vecka blir verkligen en plugg vecka! :) Men som jag sa, tur att de är roliga kurser :D haha

Ska snart sätta mig igen och plugga lite företagsekonomi. Har en lätt övning som ka visas imorn så den måste göras klart :)

Imorn annars så kommer jag gå och lämna Josefin på dagis till kl åtta :) Sen blir de ner till handens sjukhus för att ta blodprov. Skulle ta nått prov för att jag är rh-neg. Så ska passa på att göra de imorn :) Sen blir de klipp och färgning! :) Sen ska jag kolla lite i handen på lite tjocktröjor till madam. Såg nyss eller i i helgen att hon knappt har tjocktröjor och de behövs nu när de inte är så roligt väder :P haha! Sen blir de lektion och sen hem och umgås med mina älsklingar! :)



Kommentarer
Postat av: Sofia

fin blogg:)

2010-08-30 @ 22:28:59
URL: http://sofialkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback