Tisdag

Postat av Cassandra den 2010-08-31 23:04:06


Idag blev jag ett snäpp närmare blond! Gud så skönt de känns och blev verkligen jätte nöjd, men långt från helt nöjd! Vill ha långt blondt hår som jag hade för typ 3 år sen :P haha! :) Men snart är de som de ska igen :) Annars idag har jag vart och tagit blodprov för något som min MVC ville ha om min blodgrupp. När jag gick ner till handens sjukhus så mötte jag på Kim :) Vi pratade lite och bestämde att vi skulle äta lunch nån dag. Men när jag satt hos frissan så fick jag sms av henne då hon fråga vad jag skulle göra vid lunch. Så vi bestämde att vi skulle luncha tillsammans. Jätte trevligt! :) Vi har inte träffats på evigheter. Tror de typ var 8-10 månader sen :P hahah! Men ändring på de nu tycker jag :)

Sen har jag haft Företagsekonomi lektion. Sen åkte vi förbi mina föräldrar för att låna deras bärbara data då jag skulle plugga Information och layout! Och de blev jag precis klart med. Känns skönt :) Tror provet kommer gå galant på onsdag! :)

Josefin somnade som en stock idag :) Hon sover jätte oroligt om nätterna och sover inte alls länge om nätterna. Och på dagis blir hon då trött innan lunch/vilan. Men mycket beror på alla nya intryck och förhoppningsvis blir de bättre snart :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var jätte-fin i håret( du var fin i mörkt åxå, såklart!)men nu börjar man känna igen dig!

2010-09-01 @ 15:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback