Trött trött!

Postat av Cassandra den 2010-08-26 21:48:37


De blir bättre inlägg till helgen, nu ska jag gå och lägga mig och imorgon väntar sista jobbdagen för mig! De ska bli skönt, känner att ryggen inte klara så mycket mer, eller hela kroppen värker :P hahah! Men idag har jag tagit ett varmt och långt bad och de var skönt! :)

Josefin somnade tidigt idag, kvart i 7! Mammas plutt! Hon hade tillochmed somnat vid lunch. Så nu kommer hon få gå och lägga sig tidigt så hon orkar med dagis. Jag tycker hon sover bra, hon somar runt 7, halv 8 annars och går upp runt 7 tiden. Men tydligen räcker inte de och hon var trött vid 10 idag. Men de är nytt med dagis och nya intryck självklart kan man bli trött av de. De sa iallafall fröknarna att de kunde vara :P Men förhoppningsvis blir de bättre :)

Lillebror han har sig i magen och jag längtar verkligen tills han kommer ut, på måndag är de dags att åka till huddinge och prata med doktorn om kejsarsnitt och så! Undra om men får ett datum på när de skulle kunna bli redan då. Och jag hoppas verkligen att de går med på de! Magen blir bara större och större och de spänner verkligen nu! :P haha. Jag tror inte jag var såhär stor med Josefin :P

Men nu ska jag sova, imorn blir de lite bilder och så! :) Funderar på om Josefin ska få ut och leka lite i parken innan middagen lr efter middagen :) Så ska jag ta lite kort samtidigt! :)



Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Nemen, varför vill du ha kejsarsnitt?

2010-08-27 @ 10:02:29
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

låter bra det! förstår att det inte är lätt att få tiden och orken att räcka till :)

2010-08-27 @ 12:19:36
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback