20 December 2010

Postat av Cassandra den 2010-12-21 00:07:51


Imorse blev de en lite tidigare morgon, halv 8 vaknade Josefin! Så då gick vi upp, gjorde oss iording åt frukost! Sen ringde jag upp till vårdcentralen för barn. Ville kolla upp Lexus lite då jag har upptäkt lite asma liknade saker. De blev precis som med Josefin. Så vi fick en tid på förmiddagen och de kolalde honom och lyssnade. Han fick jätte mycket beröm för att han är så stark och kan lyfta huvudet så högt. Men hon hörde precis de jag förklarade! Så han fick lite flytande ventolin som vi kan använda! Och läkaren tycker att hans hosta/virus borde ge med sig nu, om de fortfarande inte blir bättre om mer än en vecka skulle vi höra av oss igen.

Sen idag har vi träffat Rebecca och shoppat julklappar. Nu är Nellie också klar :) Nu är de bara Jessica och Jonas, hjälp mig vad kan vi köpa? :P haha Sen är de bara nån födelsedagspresent till mamma, som fyller år den 26e. Hmm vad ska man hitta på?! :P hihi

Sen på eftermiddagen, runt halv 6 tiden mötte vi upp Denise och så åkte vi 4 till Ikea för att fixa lite till julklappar och fixade en ram till förstoringen på syskonbilden som nu sitter uppe på väggen! :) Vi hade verkligen en jätte trevlig dag, både med Rebecca och Denise! Christofer har jobbat idag så därför har han inte vart med :P haha!



Kommentarer
Postat av: Ruby, Milo och Lova

superskönt:)

Det går som på räls. Hade Milo hemma från dagis idag då hans öga var kletigt så jag var ensammen med båda hela dagen och det var inga problem alls:)

Hur går det för dig:)? kram

2010-12-21 @ 18:38:01
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback