23 december 2010

Postat av Cassandra den 2010-12-23 15:31:19


Då är de dagen innan jul! Hela december månad har gått så sjukt fort, är de för att man har två barn?! Haha Gud älskar verkligen mina barn! Josefin och Lexus är verkigen mitt allt! Nu under dagen har jag plockat lite här hemma, fixat i min garderob och vad hittar jag där, jo en påse med Josefins gamla kläder, dom kläderna jag letat efter. Gud så glad jag blev när jag hittade dom, fanns mycket fint som Lexus kan använda :)

Nu ska vi snart ta en prominad till centrum. Sen blir de hem och äta lite mat och bara mysa och även städa lite här hemma! Måste ju bli julfint här hemma :P Igår åkte jag och barnen hem till Jessica och familj och tillbringade dagen och kvällen där. Verkligen hur underbart som helst! Älskar verkligen denna familj! :) Tacos till middag, mums :) Barnen lekte jätte bra och vi hade de trevlig.

Lite bilder och svarande på kommentarer ska jag försöka med ikväll! :) Ha en fortsatt trevlig dag sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback