Julklappar

Postat av Cassandra den 2010-12-17 18:02:44


Nu vill jag att Lexus blir frisk! Vi skulle behöva åka iväg och köpa de sista julklapparna! De är inte bara därför jag vill att han ska bli frisk utan också så han kan må bra! Man ser verkligen att han inte mår så bra, han är inte den gladaste jämt! Förhoppningsvis så är de lite bättre och tror verkligen att de är på rätt väg nu :)

Nu ska jag umgås lite med Josefin. De blir nog bättre uppdatering imorgon eller efter helgen igen! :) Men ska försöka uppdatera med lite bilder under helgen! Josefin ska få ut och leka en massa imorn! Hoppas hennes asma godkänner de! Men de är de vi vill se :) hihi! Ha en fortsatt trevlig fredag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar vad ni har för vagn? Använder ni syskonvagn eller behöver inte josefin det? Hon kanske är för stor för vagn? Jag har faktist ingen koll, hihi... Kan du inte visa en bild eller något?



Kram

2010-12-17 @ 19:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback