Onsdag

Postat av Cassandra den 2010-12-29 23:22:35


Idag fick jag sovmorgon till 10. Christofer tig Josefin i morse så jag kunde sova lite längre med Lexus som vaknade 4 och var vaken till 7 :P Ska försöka och få in någelunda rutiner på han snart, men känner att de inte gör något än och de får komma som de kommer.

Idag vid halv 1 mötte vi upp Sandra (Jessicas syrra) på bussen till farsta. I farsta så mötte vi upp Jessica och barnen. Josefin var med sin pappa. Vi gick runt lite i farsta och idag köpte jag faktist något till mig själv. Ett par pyjamasbyxor och en tröja :) Sen fick Lexus nya strumpor, mjukisar, body och en tröja då han håler på växer sina gamla kläder :)

Sen tog vi bussen hem och i brandbergen mötte vi upp Christofer och Josefin, sen gick vi och handlade mat/middag. Idag har vi nämligen ätit hos Jessica och co och haft lite paketöppning för barnen :) God mat blev de, kyckling och ris. Josefin fick ett jätte roligt paket av dom :) Massa färg, stämplar mm :) Så nu nån dag ska vi ha en pysseldag och då måste Nellie få komma (de paketet var Nellie jätte intresserad av) :) Sen fick Josefin och Nellie ett gemensamt paket av Jessica. Ett brythjärta :) Så nu vet man verkligen att de är bästa kompisar :) Så imorn ska Josefin ha på sig de och typ alla daga här framöver :)

Vi åkte hem i skaplig tid. När vi kom hem, så la vi Josefin och nu sitter vi och tar de lugnt. La för ett tag sen i Lexus nya kläder i tvättmaskinen :) Så han kanske kan använda de snart! hihi

Imorn blir de stan med min bror och hans flickvän, Lexus följer självklart med. Josefin ska vara hemma med sin mormor och morfar och Christofer ska jobba. Han skulle vart ledig och följt med in till stan, men de ringde från jobbet idag och frågade om han kunde de. Självklart kan han de :) Nu ska jag försöka sova, vi ska upp tidigt! :) Tack Jessica och co för en mycket trevlig dag :) Vi får ta en filmkväll som du pratade väldigt snart :) Kanske nån helg när Christofer är ledig :) Har för mig att han är de denna månad :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :) Jo, det är bra. Väldigt, väldigt trött bara. Men det är ju sånt man får stå ut med. Hur är det själva? :)

Puss och kram!

2010-12-30 @ 08:57:40
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/
Postat av: Veronica

Såååå gulligt med brythjärta=)

2010-12-30 @ 10:34:39
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback