Sista dagen på år 2010

Postat av Cassandra den 2010-12-30 20:56:31


Shit, imorn är de sista dagen på detta år. Vart har detta år tagit vägen?! Jag har liksom blivit tvåbarnsmamma, min dotte rhar fyllt 2 år. Shit alltså åren bara rinner förbi!

På lördag är de 2011. Och då börjar mitt nya liv! Shit, börjar bli taggad, nu ska jag gå ner! Har sätt massa fina klänningar jag vill kunna ha i sommar! Nu ska jag verkligen klara detta! De roligaste ska bli, de är att se för och efterbilderna på sig själv när man lagt ner sånt jobb! Funderar på börja gymma med mamma, men vet inte. Bara tankar än så länge! Skulle vilja simma igen som jag gjorde förut. De skulle funka då Christofer bara jobbar kvällar/nätter. Tror faktist simning blir bäst för mig, de tycker jag är kul! Sen har jag innebandyn!

Imorgon så ska vi snabbt förbi farsta centrum och sen ska jag och barnen fira nyår med mina föräldrar!
Christofer jobbar! Så istälelt för att sitta hemma så ska vi hem till dom :) Vi sover även över dära! :) Tror de blir ett bra nyår fast Christofer jobbar! Men självklart är de trist att vi inte är med varann vid 12 slaget!

Men så kommer vi till nyårslöften:
  • Gå ner i vikt!
  • Gå minst 3-5 dagar i veckan
  • Simma/Gymma iallafall en dag i vecka, helst 2 (simma tror jag de blir)
  • I början blir de inge godis, chips, kakor, allt gott, så man kommer igång!
  • Sen blir de godis (ca 10st) en dag i veckan (fre eller lör)
  • Ett glas läsk (fre eller lör)
  • Börja äta mer regelbundet och nyttigare
  • Äta på fasta tider (har vart ganska dålig, varierar alltid mellan 5-halv 7 med middagen.
  • Inte äta något efter kl 7, blir jag sugen är de vatten som gäller
Tror detta är de jag kommer börja med! Nu fan ska jag klara detta! Vill ha klänningar och en snygg bikini i sommar utan att skämmas! Nej nu j*vlar! Jag ska ner i vikt och bli snygg ;) Jag vill väga som jag gjorde när jag träffade Christofer 62-64 vägde jag då! Men är nöjd om jag kommer under 70 kg! Heja mig! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback