Barnfri

Postat av Cassandra den 2010-01-12 23:18:25


Hela dagen har jag vart barnfri! Christofer var snäll och tog hand om henne idag så jag kunde åka och träffa alla mammor i sickla! :) De är ju skönt för Christofer att Josefin är sjuk, för just nu sitter hon mest framför tv och kollar på film. Vid halv 12 kom Jessica och familjen och plcokade upp mig och sen bar de av mot sickla! De blev massa prat och lek! Sen lite lunch, mer lek och mer prat! :) Alltid lika kul och umgås med massa mammor! :)

Jag, Jessica + barnen, Lowe o Oliwer, Patricia o Simon och Therese åkte till Södra där vi alla skildes! :) Jag och Jessica skilldes i handen så hon skulle hem och äta och jag skulle lägga Josefin och pussa och mysa med henne lite innan! Sen blev de att göra mat till mig och Christofer! Idag blev de inge träning. Ont i huvudet så kände att jag ville vara hemma och vila och mysa med C :)

Nu ska vi snart gå och lägga oss! Men imorn blir de stan för mig! Ska kolla efter en matte bok och sen ska jag kolla pålite block och pennor och så :) Måste ju ha, för nu har jag ju börjat plugga matte och sen börjar jag plugga naturvetenskap på torsdag :) Så imorn möter jag Jessica och barnen sen åker vi in till stan möter upp Patricia och Love o Oliwer. Sen ska vi kolal runt lite :) Sen blir de hem till mina älsklingar!

Tyvärr har jag inga bilder. Men jag ska bli bättre på bildfrånten de lovar jag! Jätte kul att alla läsare håller sig kvar :) Hoppas ni fortsätter med de ett tag till!

Juste Rami åkte ut Paradise hotel! Skit bra tycker jag! Någon som håller med mig? Eller är de bara jag som är ett idiot som gillar de ;D




Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

hahahah jag diggar catja!!

2010-01-13 @ 00:54:39
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback