Fullt upp

Postat av Cassandra den 2010-01-21 10:16:35


Då menar jag verkligen fullt upp! Har verkligen inte haft tid för bloggen! I tisdags var de mammaträffa och vi åkte till ett lekland i högdalen! Där fick barnen leka för fullt. Josefin tyckte de ver skoj och ville absolut inte åka hem! Min älskling! Sen åkte jag och Marie med barnen direkt till Jennie för middag :) Sen blev de träning för min del och Josefin följde med! :) Sen hemma vid 10 tiden och då kollade jag PH och sen blev de sängen :) Bilder på dagen kommer ev senare ikväll!

Igår så blev de barnvagnsbio! Jag var utan barn men hjälpte istället till med Maries barn! Jag och Nellie sprang mycket i trapperna handlade lite dricka åt poccorn! Men även satt hon så fint på sin plats :) Sen blev kl mycket och vi fick stressa hem! Vi fikade lite för länge :P Så de var bara att skynda sig hem och senare åka på träning. Bodypump! De var riktigt jobbigt så nästa gång ska jag klara de bättre :) Sen blev de och lämna Josefin hos Jennie och så fick jag och Marie en drink! Sen åkte jag förbi min mamma och pratade lite, drack lite te och så! Sen hämtade jag upp Christofer och sen åkte vi tillsammans tillbaka till Jennie! Barnen sov, jag pluggade lite. Men har problem med first class och måste verkligen lämna in ett arbete där! Så måste lösa de idag! Sen pratade vi, spelade lite spel och så! Vi kom i säng i skaplig tid! :)

Nu ska jag sätta mig att plugga igen!



Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack så mycket :) Kram

2010-01-21 @ 13:58:02
URL: http://knoddis.com
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

tack så mkt :) dock vare emma H som sminkade och inte jag ;P hehe! hoppas allt är bra med er! kram

2010-01-21 @ 18:56:33
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback